Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2009

Κορυδαλλός, Λαλάκης - Μπαμπινιώτης 3 - 0 (και άνετα...)


Είπαμε να μην ασχοληθούμε πάλι με το παιδί αυτό. Αυτό το κουσούρι που έχει να ψάχνει οτιδήποτε και οπουδήποτε νομίζοντας ότι έτσι θα πλήξει την αξιοπιστία των άλλων δεν μπορεί να το περιορίσει. Ότι σαχλαμάρα, ότι ασήμαντο του έρθει στο κεφάλι, το σχολιάζει και προκαλεί σε μόνιμη βάση γέλια. Κάτι θέλει να πει παρακάτω για την παρουσία στις θρησκευτικές εκδηλώσεις των ημερών των παραγόντων της αυτοδιοίκησης και για μια ακόμη φορά χρησιμοποιεί την "Παπαδοπουλική γλώσσα" εκτελώντας την ελληνική. Διαβάστε και θαυμάστε το σχετικό απόσπασμα :
"Επίσης λόγο της ιδιαιτερότητας στον χαρακτήρα πίστης των ΓΟΧ θεωρούν κάποιοι πως έτσι θα πάρουν τους ψήφους τους . . . έλα όμως που το συνηθίζουν κι οι δυο τους . . ." Αυτό το ρημάδι το "λόγω" που το γράφεις "λόγο" το έχουμε διορθώσει πολλές φορές. Μάθε το επιτέλους. Εκείνο το άλλο, το απείρου θεολογικού βάθους " στον χαρακτήρα πίστης..." τι είναι ; Ο χαρακτήρας πίστης...όντως μας… προβληματίζει ως έκφραση. Αλλά το κορυφαίο είναι το παρακάτω. Γράφει ο δύστυχος " θα πάρουν τους ψήφους" !!! Τους και όχι τις ! Δηλαδή είναι ο ψήφος και όχι η ψήφος ! Ο ψόφος ναι αλλά ο ψήφος όχι φίλε μας διασκεδαστή του διαδικτύου...Και όλα αυτά θα είχαν μικρή σημασία αν δεν είχες αναλάβει υπεργολαβικά να επικρίνεις και να σπιλώνεις τους πάντες και τα πάντα. Γιατί εσύ εκπρόσωπε της επαναστατικής οικολογίας και περιβαλλοντολόγε της γλάστρας, όταν μέμφεσαι τους πάντες και τα πάντα, όταν ψάχνεις να βρεις πεταμένες γόπες και τενεκάκια στα πεζοδρόμια για να μας πείσεις ότι το οικοσύστημα καταρρέει εξ αιτίας του Κασιμάτη(!!!) , πρέπει να προσέχεις. Τελικά επειδή όπως σου έχουμε ξαναπεί είσαι φερέφωνο, πες σε όσους σε χρησιμοποιούν να διορθώνουν τις τρίχες που γράφεις. Αφού η σχέση σου με τη ζώσα και όχι καναπεδάτη πολιτική είναι όση η δική μας με τα κινέζικα θα σου συνιστούσαμε εγκράτεια. Θα μάθεις σιγά -σιγά. Και θα μάθουν και οι υπόλοιποι που σε στηρίζουν. Γιατί και αυτοί ανίδεοι , άκαπνοι και άπραγοι είναι. Εκτός και νομίζεις ότι πολιτική είναι οι τεμενάδες και τα χειροφιλήματα με τους όψιμους γκρίζους και ροζέ επαναστάτες που σε χρησιμοποιούν. Και κάτι τελευταίο. Είδαμε ότι σε πείραξε το κείμενο που χρησιμοποιήσαμε για να υπενθυμίσουμε κάποια πράγματα σε όλους εκείνους που με περίσσεια αιδώ και υποκρισία βαρυπενθούν για τους ήρωες του Πολυτεχνείου. Και μάλιστα σχολίασες το κείμενο αυτό επικρίνοντας, ως συνήθως, τη φρασεολογία μας. Σου λέμε λοιπόν ότι ήταν ήπια. Η απόδοση τιμής στους μάρτυρες του Πολυτεχνείου από τύπους που δεν δίστασαν είτε να υπηρετήσουν τη δικτατορία, είτε να κρύβονται στο καβούκι τους κάνοντας τα παπαδοπαίδια, τους ψάλτες και τους ιεροκήρυκες, προσβάλει τη μνήμη των νέων που έπεσαν μαχόμενοι. Όπως επίσης προσβάλλει τη μνήμη τους ο πόνος του κάθε νεόκοπου τζιπάτου σοσιαλιστή, φιλελεύθερου σκαφάτου ή γιαλαντζή αριστερού γιάπη. Εσύ γιατί πειράχτηκες; Είσαι τζιπάτος ή σκαφάτος; Αν και νομίζουμε ότι τζιπάτος ήσουν όταν κατέδωσες στην αστυνομία τον έρημο τον πυροφύλακα του Αλσυλλίου επειδή κατέγραψε τον αριθμό του αυτοκινήτου σου κάνοντας απλά το καθήκον του.Κάνε όποια κριτική θέλεις. Είναι απαραβίαστο δικαίωμα αυτό. Πρόσεχε όμως τι και πως γράφεις. Ο αγράμματος δεν είναι επικίνδυνος. Ο αγράμματος που νομίζει ότι είναι εγγράμματος είναι πολύ επικίνδυνος. Το ίδιο ισχύει και στην πολιτική πρακτική. Επειδή από αυτά τα πράγματα δεν έχεις μυρουδιά και επειδή αυτοί που σε χρησιμοποιούν ανήκουν στη δεύτερη κατηγορία μη γίνεσαι θύμα.